Wait all on my own like a flower in the snow

SOUNDTRACK: Jake Bugg – Slide

Først og fremst: Dere er så fine! ♥ De kommentarene deres til Pep talk gjorde meg så glad, og jeg føler jeg gjør i alle fall noe riktig. Åh, dere ♥

SÅ glad blir jeg! Får litt crazy eyes, til og med!

Jeg nevnte kanskje ikke noe om det i går, men nå har jobbperioden min begynt (det er derfor jeg poster såpass tidlig) – 3 uker med jobb hver dag, det blir penger i kassa da! Jobben min går ut på å styre et bed & breakfast et stykke utenfor Trondheim: Ta i mot bookinger, kundekontakt, innkjøp av mat, rengjøring av rom (av alt), vedlikehold, +++. Altmuligdame kan man egentlig si!

Det er litt hardt å stå opp såpass tidlig, selv om jeg våkner kl. 6 av meg selv. Jeg tror jeg har vekkerklokkeangst, haha! Ha en fin dag 🙂

//

So, I love you guys, basically because of the nice comments I got on the post “Pep talk” yesterday (and because you read my blog, duh). I’ve started working again, every day for three weeks you’ll find me running a little bed & breakfast outside of Trondheim, taking bookings, doing customer care, buying food, cleaning rooms (and the whole building), maintaining, etc.

It’s kind of hard getting up this early, even though I’m awake at 6 AM for no apparent reason. I think I have alarmclockophobia, haha! Have a nice day 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg