Pep talk

We need to talk…

Man skjønner jo med én gang at det er noe i gjære når man hører de fire ordene, men slapp av – det er ikke dere det er noe galt med (eller?). Saken er at jeg ser det er en del innom hver eneste dag tross mine noen ganger temmelig stusselige innlegg, men det er jo ingen som kommenterer!? Nå har aldri denne bloggen vært overøst med kommentarer fra dere lesere, men det har i alle fall pleid å vært litt. Nå er det derimot temmelig stille.


(whi)

Jeg skal ikke kaste stein i glasshus, jeg er nemlig dårligst i verden til å kommentere på andre blogger, men jeg lurer bare på om det er noe spesielt jeg kan gjøre for å få en mer engasjert lesergruppe. Er det noe spesielt dere vil lese om? Skal jeg for eksempel

 

Hadde blitt veldig glad for litt feedback på akkurat dette, da hadde jeg hatt et mål å strekke meg etter og kanskje også fått litt mer lyst til å fortsette med dette. Ikke at jeg kommer til å slutte med det første, det har jeg for mye fritid til, men forhåpentligvis hadde det blitt litt morsommere!

So, the thing is that I can SEE that you guys pop by this blog, even though my posts can be a bit dull sometimes, and I’m really happy about that, but lately it seems like you’re dead when I count the comments you leave behind. I’m not gonna throw rocks in a glass house, ’cause I am really bad at commenting other blogs, but you used to be more visible! (and I liked that)

Now I’m wondering if there is anything in particular I can do to make my readers a bit more engaged. Is there anything you want to read more/less about? Should I

  • post more in the budgetista cathegory? (like this)
  • make more how to style posts? (like this)
  • write more about music?
  • have more DIYs? (and perhaps tips for what to make)
  • post more outfits (and try to take better pictures while I’m at it)?
  • just write more (like this and this)?

 

Ris og ros mottas altså med stooor takk! 🙂
//
Feedback (both positive and negative) will be much appreciated! 🙂 

7 kommentarer
    1. Liker best budgetista-innlegg, musikk og skriveinnlegg 🙂 Men skal sies at jeg leser alt og synes det meste er bra! Syns til vanlig outfit-innlegg kan være litt kjedelig, men til og med det syns jeg du er flink til 🙂

    2. Vi er her selv om vi ikke kommenterer, Julie! Følger bloggen din på Bloglovin, så jeg får med meg hvert eneste innlegg. Så kanskje kan noen av leserne (deriblant meg) bli flinkere til å ta seg tid til å kommentere. For jeg er bare veldig dårlig til det, det er ikke det at innleggene dine ikke er interessante nok! Fortsett med det du holder på med, du 🙂

    3. Er så ofte innom, sjekker flere ganger om dagen – men er så dårlig på å kommentere 🙁 *beklager*
      Du skriver så mye awesome, så keep up the good work!
      Elsker de dype tekstene dine, så gjerne mer av de! men er ikke så lett å skrive sånn på kommando.. hehe 🙂
      Men bare fortsett! For all del, haha ikke stopp! Du er så stor inspirasjon, søte duu! <3

    4. Emilie: Åh, Emilie, nå ble jeg kjempeglad! 🙂 De dype tekstene sitter ganske langt inne, og samtidig som jeg vil skrive slikt, er det egentlig bra at jeg ikke får det til, fordi det betyr at jeg har det ganske fint! 🙂 Må bare lære meg å skrive slik uten at det må være personlige opplevelser, tror jeg. Ah, nå kommer jeg til å gå rundt med et smil hele dagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg