Why am I so terrified of waking?

SOUNDTRACK: Lissie – In Sleep

Der er du, strålende som alltid. Som solen. Jeg er Jorden, går i bane rundt deg. Prøver å snu meg vekk, men det er kaldt, mørkt. Såklart vender jeg meg mot deg igjen, så varm og lys som du er.

Jeg gå ut, jeg har noe jeg  gjøre. For der er du. Jeg løper, raskere enn vinden. Ut, til deg. Snøflakene faller rundt oss, det eneste jeg kan se er deg. “Der er du”, sier stemmen din; snill, god, vennlig. 

Hender som møtes, blikk som varmer. Å være hel igjen etter så lenge. For der er du. Her er jeg. Vi er sammen.

I know that when the story ends
The one that’s in my head
Well, I’ll be alone again

Why am I so terrified of waking?
He’s gone and I feel I’ve been forsaken
In sleep is the only place I get to see him, get to love him
Be with him

I love him, I love him, I love him

Hiver etter pusten, famler i mørket. Alene. Her er jeg. Hvor er du?

(bilder: whi)

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg