Merci, mai

Det er OFFISIELT sommer nå som kalenderen viser juni, og jeg er klar for varmere vær (som det er lovet at det skal bli), grilling, lesing på verandaen og ikke minst ferietur til Nice den 20. juni! Men før jeg kommer ordentlig i gang med den nye måneden, vil jeg – som alltid – tenke over det fine som skjedde i måneden som gikk.

Takk for:

♥  at Storytel har hele Harry Potter-serien lest av Stephen Fry ♥

♥  Melodi Grand Prix (eller Eurovision Song Contest, som det egentlig heter) og vår årlige fest med gode venner

♥  sommervær (innimellom)

♥  en supersosial og koselig 17. mai

♥  vår nye grill og at vi har fått brukt den såpass mye som vi har allerede har gjort

♥  filmen Beast med bl.a. Johnny Flynn, jeg likte den utrolig godt!

♥  at jeg fikk tilbud om halvårsvikariat ved skolen “min” (altså der jeg har jobbet tidligere) og at jeg derfor har jobb i høst ♥  ♥  ♥  

♥  sangen Joy av Bastille (som kommer med nytt album 14. juni!!!)

♥  at mannedyret er så flink til å brygge øl

♥  at huden min har vært meget fin og fresh i det siste, kanskje takket være The Ordinary (se post her)? 

 

Hadde du en fin mai?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg