The Ordinary

Jeg har jo lenge – og da snakker vi i nesten et tiår – vært ganske flink til å ta vare på huden min, med rens, dag- og nattkrem, serum, osv. Jeg har testet en del forskjellig, og har funnet ut at dyrt absolutt ikke trenger å være bedre. Det er grunnen til at jeg bruker mye Garnier-produkter, for eksempel. Selv om det jeg bruker nå funker fint, så er det jo alltid gøy å prøve noe nytt. Derfor slo jeg til når Feelunique kjørte på med 25% avslag på alt av hudpleie for en tid tilbake og kjøpte fem produkter fra merket The Ordinary.

Jeg skal fortsette å bruke dagkremen min fra Garnier, men skal nå supplere med disse:

AHA 30% + BHA 2% Peeling Solution (10-minutters peeling, 1-2 ganger i uken)
“Buffet” Multi-Technology Peptide Serum (serum, brukes morgen og kveld)
Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2% (vitaminbehandling, brukes alene eller blandes i nattkrem på kvelden)
Salicylic Acid 2% Solution (behandling for uren hud, enten direkte på urenheter eller i hele fjeset, etter behov)
100% Organic Virgin Chia Seed Oil (fuktighetsgivende olje, daglig/etter behov)

Nå er jeg på ingen måte hudpleier så jeg har brukt Internett for å finne ut at disse produktene kan funke for meg. Jeg sliter ikke spesielt med huden, men har noen urenheter, store porer og tørre partier, så jeg håper disse kan jevne ut litt mer. Har spesielt tro på peelingen og C-vitamin-behandlingen! Noen som er interessert i å lese omtale av disse etter at jeg har brukt dem en stund? 

4 kommentarer
    1. Jeg er veldig interessert i å lese omtale! 🙂 Er veldig nysgjerrig på The Ordinary og har kjøpt et serum og den ene fuktighetskremen selv, så langt er jeg veldig fornøyd med de to, men jeg skulle gjerne “bygd” meg opp en skikkelig rutine med peeling og det hele.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg