Inspirational Friday: Autumn feels

♬  Mariners Apartment Complex av Lana Del Rey


(whi)

Hello, hello, hello! Fredagen er her igjen (ukene går så fort unna!), og også i dag har jeg fri. Jeg har også vondt i hodet, så da er det like greit at ikke noe spesielt står på planen. Jeg har endelig fått farget øyenbrynene mine, og ettersom vi straks (i morgen!) er halvveis i september så har jeg funnet frem de mørkere høstleppestiftene mine igjen. Favoritten i dag ble NYX Soft Matte Lip Cream i fargen Transylvania, som er en veldig fin og mørk vinfarge. Jeg duset den veldig ut i dag, for toppen min var litt vel sommerlig for goth-lepper, og i tillegg så vil ikke kameraet mitt gjenspeile fargene helt riktig. Den er altså ganske mørk, sånn egentlig! (se her, for eksempel)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Liker du mørk leppestift?

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg