Ultra Matte Lip Pop Sticks swatch

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere som har vært innom her før vet at jeg elsker å prøve nye leppeprodukter, gjerne fra Makeup Mekka. For noen uker siden bestilte jeg en åttepakning med Ultra Matte Lip Pop Sticks til bare 120 kroner, og her kommer en liten swatch/vurdering av disse. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


FORRESTEN: Panneluggen min ser helt ekstremt skjevt klippet ut på disse bildene, men den er faktisk helt helt rett,
det er bare at håret mitt krøller seg og lever sitt eget liv, selv om jeg bruker rettetang.

Pakken bestod altså av fire lyse farger og fire mørkere farger, og selv om de lyse fargene ikke var stygge, ikke i det hele tatt, skjønte jeg fort at jeg ikke kommer til å bruke dem, og ga de dermed bort til en venninne. Det er veldig få nude- og lyse rosatoner jeg føler meg vel i, og da var det ikke noe vits i å ha dem liggende!

Når det er sagt liker jeg disse veldig godt. Man må passe på at det ikke kommer for mye på kosten, men ellers er selve kosten veldig god til å påføre produktet med. Du skjønner, den ser slik ut:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I kjernen samler det seg produkt, som gjør at det blir ganske jevnt fordelt utover leppene. Lurt!


REVIEW

Pris: 120 kroner for åtte farger på salg, ellers 99 kroner pr. stk.
Forpakning: Litt misledende, for det ser ut som en vanlig leppestift, MEN SÅ er det jo en kost nedi der! Ellers, enkel og ren. Blir litt sølete til tider.
Påføring: Pluss for kosten, enklere å fordele enn med f.eks. Super Matte Lip Cream fra samme merke (se omtale her). Produktet føles også mykere enn Super Matte Lip Cream, selv om navnet kanskje tilsier det motsatte?
Resultat: Veldig godt pigmentert og dekkende farge. Fint og matt resultat.
Holdbarhet: Ganske god, imponerte ved spising/drikking. Gode og myke lepper som holder!
Karakter: 4/5
Verdt pengene: Ja, egentlig, spesielt Addicted og Dramatime, som var fargene jeg likte aller best.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dessverre holder disse på å gå ut av sortimentet, så det er bare et fåtall farger igjen (og noen på salg, til og med!). Dermed var det kanskje ikke sååå nyttig med swatch ettersom de nesten ikke er å få tak i lenger, men jeg tok jo disse bildene og gadd ikke bare slette uten å ha brukt dem.

Har du prøvd Makeup Mekkas Lip Pop Sticks?

15 kommentarer

Siste innlegg