Merci, janvier

Det er et nytt år, men jeg fortsetter nogenlunde likt med disse postene. Det er noe med det å tenke over den siste måneden og hente frem det positive. Da blir det negative liksom dyttet bakover i hukommelsen, og så sitter man igjen med det gode. Og det trenger ikke være mer enn at man bakte noen gode kjeks, fant en kul Instagram-konto, eller hørte på ny musikk, så lenge man ble glad av det! For å fylle på disse postene litt mer, tenkte jeg å ha et par punkter à la “månedens sang/film/kjøp”, dere skjønner? Så da blir det litt kjent og litt nytt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Takk for:

♥  at jeg har fått meg jobb. Deltids i butikk, men herregud, så mye bedre enn ingenting!

♥  litt mer lys, litt mer positivitet. Det var litt tungt de siste månedene før jul.

♥  å få NY-delige bøker i posten, som for eksempel The Virgin Suicides

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  The Seven Deadly Sins på Netflix, jeg elsker anime! Det er så… Rart!

♥  denne liveversjonen av Over the Love:

♥  Kinosonen og gratis kinobilletter ♥

♥  skaperlyst og nye materialer!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  Æ-appen til Rema 1000, og bonusoppstyret den medførte. Mer rabatt/bonuspoeng til meg? Ok da ♥

♥  inspirasjon på matfronten, som resulterer i oppskrifter på bloggen og matlyst. Win win!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  Unge Lovende sesong 2, omg (men altfor altfor kort)

♥  at jeg til stadighet ser vakre fotomotiver. Ikke at jeg alltid har med kameraet, men da får jeg i alle fall idéer!

♥  at jeg allerede har gjort min største tabbe dette året, nemlig å klippe pannelugg. Kan ikke bli verre enn detta, si! (mener ikke at det er så stygt, bare veldig lite praktisk)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Månedens

sang: Vekk Meg Opp av Gabrielle og Sky av Emilie Nicholas

film/serie: Det må bli A Series of Unfortunate Events

kjøp: de nye skoene mine (her), og også makramémateriale. Håper jeg får til noe kult!

tidsfordriv: Ettersom det er så sparsomt med dagslys så har jeg hatt noen økter når jeg har fått det til der jeg har tatt bilder til sånn ti blogginnlegg i slengen. Må smi mens jernet er varmt, si! Ellers har jeg sett Jessica Jones på Netflix, som er ganske kult.

matrett: Wok med kylling og hjemmelaget woksaus, oppskrift her.

plagg: Jeg kjøpte meg to mom jeans på Tise, og jeg ELSKER dem! Bruker dem cirka hele tiden, hehe.

prosjekt: Jeg driver og tester et koreansk vippeserum jeg kjøpte på eBay (etter nøye research), og jeg er så SPENT på om det faktisk utgjør en forskjell. Mannedyret sier det er bare tull, men 90% av anmeldelsene jeg leste på diverse nettsider sa at det funker! Ellers har jeg begynt med makramé, og det er gøy, gøy, gøy!

Og så er det din tur,
si meg fem fine ting som hendte deg i januar!

8 kommentarer

Siste innlegg