The Cursed Child

Ah, tenk at det uke 40 allerede! September fløy virkelig forbi, og her sitter jeg og skjønner egentlig ikke helt hvor tiden ble av. Vel, vel, mandagen er da altså her, og jeg holder på med det vanlige (les her hva jeg vanligvis gjør på mandager). I tillegg har jeg klargjort et par sko for postsending, for endelig fikk jeg solgt det ene av to skopar på ‘Tise-appen. Skikkelig bra app, men ikke så bra oppførsel på folk. Har i teorien “solgt” det ene paret til tre forskjellige folk, og det andre hadde jeg til og med avtalt henting på, men så bare slutter folk å svare på melding?! Jeg mener, det er helt greit å ombestemme seg, men da har du såpass til folkeskikk at du sier fra til selger om det. Uansett, nå har jeg fått betaling og alt, så denne handelen er i alle fall i boks!

Ellers fikk jeg endelig hentet Harry Potter and the Cursed Child på biblioteket i helgen, så nå er jeg igang etter å ha ventet et par uker i reserveringskø. Selv om det er skrevet som et skuespill og ikke en roman er den overraskende lett og engasjerende å lese, og jeg har på følelsen av at den som har reservert boken etter meg ikke trenger å vente så altfor lenge før den er klar – sidene går fort unna, for å si det sånn!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I ettermiddag skal jeg på jobb, og da blir denne med! Det blir alltid litt dødtid i svømmehallen, og da er det fint å ha en bok i sekken. For ikke å snakke om på togturen hjem! 

Leser du mye?

6 kommentarer
    1. Jaaa, men ikke så mye som jeg skulle ønske 😀 Denne boken kjøpte jeg så fort den kom ut, men jeg har enda ikke lest den. Må psyke meg litt opp. Er så redd for at jeg ikke kommer til å bli fornøyd, og jeg var jo sååå fornøyd med avslutningen. Jeg må lese den snart- jeg skal tross alt se teaterforestillingen.
      MVH Siri

    2. siribokoholiker: Jeg hadde ikke noen forventninger hverken den ene eller den andre veien, men jeg likte den veldig godt! Veldig spennende 😀 Ah, så gøy at du skal se det på teater, men er det ikke morsommere om du ikke vet hva som skjer i forkant av forestillingen?

    3. SV- Det tror jeg ikke at jeg klarer…Jeg har da aldri sett en Harry Potter film uten å på forhånd ha visst hva som skjer…Tror ikke nervene mine vil klare det, haha 😀
      – Siri

    4. siribokoholiker: Åja, haha! Jeg synes alltid det er veldig gøy å lese boken for så å se filmen for å sjekke forskjellene, men når det er et skuespill så blir det noe annet å lese manuskriptet (eller hva man kaller det på norsk) først, for der står det jo detaljert hvordan det kommer til å se ut på scenen osv. MEN det er bare meg, hver sin smak 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg