Merci, septembre

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Som hver eneste dette året, gratitude promotes happiness. Jeg tror at det å gå gjennom hver måned mentalt og skrive ned ting jeg er takknemlig for gir meg et mer positivt syn på hverdagen, og dette har jeg gjort i i hvert fall to år nå. Det er en fin måte å avslutte én måned på, og ikke minst er det fint å starte en ny med et positivt utgangspunkt!

Takk for:

♥  enorm leselyst. Å “gjenoppdage” Tolkien igjen har virkelig vært koselig, som å møte en gammel venn!

♥  varmt høstvær, har ikke fått ordentlig høstfølelse før de siste par dagene egentlig

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  Mad Men, en skikkelig fin serie som handler om… Mennesker. På godt og vondt.

♥  foodprocessor ♥ ♥ ♥

♥  min gule skinnjakke, herregud, jeg elsker den

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  og mens vi er inne på materiell glede: Sølvskjørtet ♥ (som jeg har på i skrivende stund)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥  at jeg har blitt inspirert på matfronten igjen (holdt på å gi opp)

♥  bursdagsfeiringer med flotte folk ♥

♥  flott musikk fra Bastille, Kings of Leon, Marit Larsen, Banks, Florence + the Machine – det kommer så mye bra musikk på høsten!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Og så håper jeg du har hatt mye å glede deg over i september,
og at oktober blir minst like bra!

12 kommentarer

Siste innlegg