Makeup Mekka lipstick swatch 2.0

For en stund siden hadde Makeup Mekka 12 leppestifter på tilbud til 200 kroner, det vil si i underkant av 17 kroner per leppestift. Og det er billig! Jeg liker disse leppestiftene veldig godt, både på grunn av det varierte fargeutvalget og for de gode prisene. Jeg laget jo et swatch-innlegg for omtrent to år siden, men der viser jeg jo egentlig ikke frem hvordan fargene ser ut på, så her kommer en ny og utvidet versjon!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De tolv fargene er som følger (beskrivelse fra Makeupmekka.no):

  1. Backseat – En nude, rosafarget leppestift som blir veldig dus. Passer fint til hverdags.
  2. Bride To Be – En brunrosa farge som gir delikate lepper.
  3. Fashionista – En mørkfarget fuchsiarosa.
  4. Forever 18 – En dus bruntone med hint av shimmer.
  5. Joy Kiss – En korallfarget leppestift som er en stor hit i sommermånedene.
  6. Live Life – En rosa farge med shimmer, som passer til alle hudtoner.
  7. Marilyn – En nøytral rødfarge som gir den klassiske looken. 
  8. Most Wanted Nude – En nøytral nude farge som går til både rosa og gultonet hud.
  9. Mouth Mousse – En mørk, mauvebrun farge som er helt i tråd med trenden.
  10. S Honey – En kald, rosa leppestift som fresher opp til en hver anledning.
  11. Smashing – En kald, lillagrå tone som spriter opp hvilken som helst look! 
  12. Youngblood –  En korallfarget leppestift, med hint av rosa.

Jeg har eller har hatt alle disse tidligere, men ikke i den nye forbedrede HD-versjonen. Jeg synes de fleste var bedre i den nye utgaven: Bedre pigmentering og mer fuktgivende – og det liker vi! Jeg har arrangert fargene i alfabetisk rekkefølge for å gjøre det enklere for meg selv under fotografering. Here we go!

Åh, det er faktisk en del jobb, både å fotografere og å gjøre det leservennlig etterpå. Men gøy!
Har du testet Makeup Mekka-leppestiftene?

23 kommentarer

Siste innlegg