Suede

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Apropos skinnjakker… Jeg synes så vagt å huske at jeg skrev at den røde varianten jeg viste frem her var årets eneste skinnjakkekjøp, men når du kommer over en så fin jakke i ekte semsket skinn som du kan kjøpe superbillig fra en venninne, da….! Det var faktisk Siri som la ut denne jakken og en del andre klær på en kjøp- og salggruppe på Facebook, og jeg hev meg selvfølgelig på. Jeg fikk den for bare 75 kroner, noe som var en ekstremt snill pris, og jeg synes den er SÅ fin! Gleder meg til det blir litt varmere i været, for da skal jeg bruke den hele tiden!



Speaking of leather jackets… I vaguely recall mentioning that this red jacket would be my only leather jacket purchase this year, but when you come across a jacket this nice – real suede leather and all – which you can buy really cheap from a friend…! Siri put up a post with some clothes she was selling on a marketplace group on Facebook, and I did of course express my interest. I paid her only 75 NOK, which was a really nice price, and it’s just so pretty! Can’t wait until the weather warms up a bit, ’cause then I’ll be wearing it all the time!

12 kommentarer

Siste innlegg