Merci, novembre

‘Tis the season to be jolly, men først: Takk for…

♥  svibel på tilbud som endte i Mummikopp

♥  Fables, som jeg elsker den serien!

♥  snø. Jeg ble merkelig glad da de første snøfillene dalte ned

♥  oppdagelsen av havrekjeks. NAM

♥  de fine vinterklærne som dukker opp fra klesskapet når været blir kaldere. Sjelden jeg føler meg så fin i yttertøy som akkurat nå, når det er litt kaldt (men ikke dunjakketemperatur)

♥  fine treningsøkter jevnt og trutt gjennom hele måneden

♥  The Hunger Games: Mockingjay pt. 2. Flott avslutning. (men forferdelig dårlig jobb med tekstingen!? hilsen oversettelsesnerd)

♥  at jeg har fått jobbet jevnt med Hamlet-emnet slik at jeg nå føler meg ganske godt forberedt til eksamen om hele 10 dager. Ny personlig rekord, for min del!

Månedens…

obsession: de allerede nevnte havrekjeksene. Jeg laget det tre helger på rad eller noe sånt.

sang: Alle singlene fra Justin Bieber (What Do You Mean?, Love Yourself, Sorry). Herregud, jeg har blitt en belieber.

plagg: kamelkåpen som jeg kjøpte i oktober, elsker den!

kjøp: det må bli noe av det jeg kjøpte på Black Friday, men jeg klarer ikke helt bestemme meg. Post om kuppene mine kommer så snart jeg har fått alle pakkene i hus! Og så Odinsbarn av Siri Pettersen på tilbud hos Ark.

Jeg sitter og prøver å komme på alt det andre fine som hendte i november, men hodepinen gjør at hjernen er litt ute av drift. Det skjer sjeldnere og sjeldnere, forresten, dette med hodepinen, men akkurat i dag er det tilbake for fullt. MEN jeg har råd til en fridag, heldigvis, så jeg skal slappe av og gjøre ting som ikke krever full konsentrasjon. November var altså veldig fin, til tross for et par bølgedaler i forbindelse med masterskriving, men nå er alt i orden. Jeg er også verdens største pessimist som tror jeg er verdens dårligste og dummeste student, så da svartmaler jeg ALT, noe som ikke akkurat er positivt for selvbildet og motivasjon til å jobbe videre. Så det må jeg jobbe litt med.

På bokfronten har jeg tatt helt AV i november, som dere får se i morgendagens post! Har du hatt en fin november?



I recommend Google Translate for your getting the gist (however, do not trust its grammar, it’s rubbish).

8 kommentarer

Siste innlegg