TGIF

SOUNDTRACK: Youth by Daughter

Det har ikke vært så godt med helg på LENGE. Heldigvis har jeg fått gjort en del masterrelatert denne uka, og jeg har det mye bedre nå enn på tirsdag. Som jeg tydeligvis trodde var mandag, ettersom jeg kalte innlegget “Evig blåmandag”? Jeg sov rundt fire timer den natten, så rasjonell tanke var nok ikke min no. 1 skill der og da. Uansett, fikk gode ord fra veilederen min på torsdag, så jeg føler meg ikke så håpløs, likevel. SOM DERE SA. Lurer på hvor mange slike runder jeg skal ta før leveringsfristen 15. mai…?

UANSETT, nå er det fredag og helg. Mannedyret kommer hjem fra jobbreise i halv åtte-tiden, og da skal lasagnen og hvitvinen stå ferdig servert. Oppvask- og vaskemaskinen er i full gang, og jeg har tatt en runde med støvsugeren slik at det blir ordentlig helgefint.

Over kan dere se hva jeg skal bruke helga på: Tegneserier! Tenker å bli ferdig med Furiously Happy (som er den morsomste boken EVER) først, men den er nokså lettlest så det går fort, og så er det Fables all the way! En eller annen har lånt volum fire, March of the Wooden Soldiers, superlenge så det har vært en liten pause fra denne serien, men nå som den ble ledig bestilte jeg like godt tom. volum 10. Glad i tegneserier, sa du?

I morgen skal jeg også, i tillegg til å lese, benytte meg av lyset og ta noen bilder til bloggen. Har en liste av det jeg skal fotografere, for ettermiddagslyset er ikke akkurat bloggvennlig for tiden. Planer for helgen?



Thank God it’s Friday, after a week like mine!I’m ready for a night of lasagna and white wine as soon as my boyfriend gets home from his business trip, and the rest of the weekend will be spent just as I like it: Reading. As you can see above, I picked up quite a few comic books at the library today, and I will start those as soon as I’ve finished Furiously Happy, which is the funniest book EVER – no kidding. I’m also going to take advantage of the daylight tomorrow to snap some photos for the blog. I have a whole list of stuff to photograph – the afternoon light in November is not what I’d call blog friendly. What are your plans for the weekend?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg