Watchaholic

For rundt ti dager siden postet jeg om disse klokkene, som koster 149 kroner på Nelly.com og ca. 23 kroner på eBay. Den brukte ikke lange tiden på reisen fra Kina, og den var jammen meg like fin på bildet! Jevnt over har jeg hatt veldig gode opplevelser med klokker fra eBay, og denne er av samme merke som mange av de jeg har fra før (jeg har mange armbåndsur).

Siden jeg har så mange er det veldig fint at man kan dra ut den lille knotten og stoppe batteriet, slik at jeg kan bytte på hvilken jeg bruker uten at de andre bare tikker ivei og batteriet blir flatt. Denne er intet unntak på det feltet.

Siden reima er et friendship bracelet er det ikke en vanlig lås, men en armbåndslukking! Du drar bare i endene, og så strammes armbåndet. Dermed passer det også til de aller, aller fleste. Veldig fornøyd!



Approximately ten days ago, I posted about these watches, costing 149 NOK at Nelly.com and 23 NOK at eBay. It came here pretty fast, and it’s just like in the picture! This is the same brand as several other eBay watches I have, and my experience with this brand is very positive. 
I have many watches, so when there is a possiblity to pull the little knob on the side and actually prevent the watch from ticking, thus save the battery, I am really happy. This means I can switch between watches without them needing new batteries all the time.

This is in fact a friendship bracelet watch, so the closing is just like on a bracelet. Just pull the ends, and the bracelet tightens. This means that it can be adjusted and thus fits most people. So happy with it!

16 kommentarer

Siste innlegg