Billig vs. dyrt: Multi watches

For et par dager siden postet Annette Haga et innlegg om ganske så fine klokker fra Nelly.com.


(nettenestea.com)

Prisen var heller ikke så verst med 149 kr/stykket, men (som alltid) tenkte jeg at det er nok et sted jeg finner dem ENDA billigere: eBay! Jeg brukte søkeordene “braided watch” og dette kom opp:

Dette er seriøst de eksakt samme klokkene! Bare til 22 kroner i stedet for 149, altså… Jeg endte opp med å bestille en i blåfarger fra denne selgeren, som har over 99% positiv feedback (og som jeg tror jeg har bestilt fra før). Gleder meg til den kommer!



Norwegian blogger Annette Haga posted about these “multi watches” a couple of days ago, linking to online store Nelly.com and their version at 149 NOK. Of course, I turned to eBay to find a cheaper alternative, and here is what I found. The exact same watches, but the price is only 22 NOK! I ordered from this seller, which has received more than 99% positive feedback. Can’t wait for it to arrive!

6 kommentarer
    1. siribokoholiker: Det skal jeg absolutt gjøre, den må bare komme først 🙂 Men er generelt veldig fornøyd med klokkene jeg har kjøpt på eBay, spesielt de med Geneva-urskive. Holdbart batteri, blir ikke misfarget og er rett og slett veldig verdt den lille pengesummen jeg betaler for dem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg