Makup Mekka – igjen og igjen

Fant disse tre for 20 kr stykket på Makeup Mekka, og da ble de selvfølgelig lagt i handlekurv, etc.
Wild at Heart har jeg skrevet om tidligere, mens de to andre er nye.

Wild at Heart og Bride to Be er av typen Smooth & Creamy Hydrating mens Joy Kiss er Matte Extra Long Lasting. I linken over skrev jeg mer utfyllende om forskjellen mellom disse to typene leppestift, men jeg kan jo bare gjenta: Jeg liker Smooth & Creamy Hydrating best. Joy Kiss er riktignok en veldig fin og frisk farge, men konsistensen funker bare ikke på mine lepper og må brukes med et annet produkt i tillegg (som f.eks. Savex). Bride to Be er en skikkelig “vakker gammelrosa tonet, som gir en forsterkning av fargen på dine naturlige lepper” (makeupmekka.no), og dette er faktisk helt sant. 

Nå driver jeg med litt gratisreklame igjen, men det får bare være, for alle disse er fremdeles tilgjengelige til 20 kr/stykket på Makeupmekka.no (inkl. noen flere).



Oh my, I’ve been lipstick shopping at Makeup Mekka again, and I got these three for 20 NOK each: Wild at Heart, Bride to Be and Joy Kiss. Joy Kiss is unfortunately not as good as the other two and requires me to use a very moisturizing base along with the shade.

4 kommentarer
    1. bride to be var helt nydelig 😉 Jeg klarer heller ikke de matte leppestiftene helt. jeg skal prøve meg på en fra MAC nå tenkte jeg. Fint innlegg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg