Casual & lace

VINN ET RUBY UNDERTØYSSETT HER // LINGERIE GIVEAWAY HERE


 

SOUNDTRACK: Coldplay – Magic

Hei, dere! Selv om det er en del stress med å få badevaktjobb, engelsklærerjobb og skole til å gå opp, er jeg SÅ glad for at jeg gjør alt dette. Lærerjobben er virkelig så BRA, og jeg føler meg utrolig heldig som får alle disse timene med hensyn til erfaring. Jeg skal til og med gi dem muntlig vurdering – ALENE. Iiiih!

Her er det jeg har på meg i dag, selv om jeg antakelig bytter før jeg drar på jobb (skal stå og vente på bussen halv ti i kveld og da spørs det om det blir litt kaldt med strømpebukse).

Sweater Bik Bok skirt Cubus necklace eBay

Litt lite gjennomtenkt med dette skjørtet i kombinasjon med vinden som herjer ute, men det gikk bra.
Today’s outfit, which I didn’t really think through as it is quite windy today. Oh well!


VINN ET RUBY UNDERTØYSSETT HER // LINGERIE GIVEAWAY HERE

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg