Vinn RUBY undertøyssett!

Da prøver jeg igjen siden ingen ville være med på det forrige innlegget (hva skjer?). Du kan altså være med i trekningen om et RUBY undertøyssett som jeg deler ut i samarbeid med RUBY, et sørafrikansk label som holder til i  Cape Town. Les mer om samarbeidet her.

For å være med i trekningen MÅ du like RUBYs Facebookside (link) og legge igjen en kommentar på innlegget hvor du sier hvilket kampanjebilde du liker best og hva DU ville gjort for å redde havene våre. For å få ekstra stor vinnersjanse kan du også følge RUBY på Twitter (link), følge RUBY på Pinterest (link), følge RUBY på Instagram (link) og/eller dele konkurranseinnlegget på Facebook. For å gjøre prosessen enklere har jeg matet inn det du må gjøre i en Rafflecopter-widget. Logg inn med e-mail/Facebook-bruker og do your thang! 🙂 Så nå håper jeg noen melder seg på, jeg mener, FREE STUFF!?

a Rafflecopter giveaway

So, in short, I translated the giveaway directions to Norwegian and reposted the giveaway. Now, please, someone has to join!? FREE STUFF, PEOPLE!

3 kommentarer
    1. Så der 🙂 jeg har verken pinterest- eller twitter-konto, men jeg krysser likevel fingrene 🙂 Og beklager at jeg er så seint ute med å melde meg på, skulle gjøre det i går, men så ble dagen veldig travel. Jeg håper flere ser dette, for som du sier, free stuff!

    2. Da har jeg likt på Facebook, Twitter, Pinterest og Instagram 😛 Og kommentert 😉
      Forresten, så er linken til Instagramkontoen i dette innlegget til Pinterestkontoen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg