The Oscar dresses

VINN ET RUBY UNDERTØYSSETT HER // LINGERIE GIVEAWAY HERE


 


Jessica Biel // Charlize Theron // Jenna Dewan-Tatum


Jennifer Garner // Jennifer Larence // Angelina Jolie

Lupita Nyong’o // Amy Adams // Cate Blanchett


Kate Hudson // Sandra Bullock // Lady Gaga

Årets Oscar-utdeling ble holdt i helga (rettere sagt natt til mandag), og som vanlig var det masse flotte kjoler å se på! Jeg har her plukket ut noen av de jeg synes var finest/mest originale. Det var veldig mye kremfarger ute og gikk, i alle fall! Hvem synes du hadde den beste kjolen?

This year’s Oscars/Academy Awards was held Sunday night and there were as usual a lot of pretty dresses! I’ve picked out some of the prettiest/most original dresses to show you, and I must say: A lot of cream going on there! Who do you think wore the best dress?



VINN ET RUBY UNDERTØYSSETT HER // LINGERIE GIVEAWAY HERE

2 kommentarer
    1. wow, veldig fine og flotte kjoler 🙂 Min favoritt har du ikke vist faktisk, men jeg eeeeelsket kjolen og hele antrekket til Emma Watson. Ahhh, hun er mitt store forbilde. Det vil hun alltid være :)!!
      – SiriSI

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg