Glossybox: Oktober

1. Oriflame Volume Build Mascara / 2. Trind Nail Repair / 3. Matrix Biolage Colorcarethérapie Shine Shake
4. Matrix ExquisiteOil / 5. FNUG neglelakk / 6. Elizabeth Arden Visible Difference Optimizing Skin Serum.

Og her er min mening om denne månedens innhold:

Når det er med hårprodukter blir jeg litt skuffa da jeg synes det er mye artigere med hud- og sminkeprodukter. Ser også for meg at jeg knapt får fordelt produktet i hele håret med disse miniatyrprøvene, MEN-MEN. Ser man bort fra det, så likte jeg de resterende produktene veldig godt, en full-sized mascara er ikke å forakte og neglelakkfargen (også full-sized) var fiiiiin. Serumet fra Elizabeth Arden blir også veldig spennende å teste, så alt i alt likte jeg egentlig denne boksen relativt godt (nesten like godt som den forrige).


6 kommentarer
    1. F. Scott Fitzgerald <3
      Mislikte egentlig hele boksen denne månenden. skulle ønske jeg hadde avbestilt. Og liker ikke hun Det Nye dama. Du fikk en litt annerledes boks en meg 😛 Det eneste jeg kommer til å bruke er mascaraen (til jeg går tom) og det 25% avslaget på bodyshop. resten blir julegaver 😛 Sånne hårprodukter i mini-miniatyr er så tullete.

    2. Det kommer ann på hvordan du har fylt ut det spørreskjema når du registrerte deg, hva du liker osv. Men ja 😛 du fikk mye finere farge på negellakken. Fikk også sånn bodybutter fra bodyshop, hater det, men var vel egentlig et bra produkt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg