Glossybox: September

På tirsdag hentet jeg min andre Glossybox på postkontoret, og denne gangen var det i alle fall ikke sjamposøl utover alle produktene! Det var det nemlig sist, men jeg fikk en rimelig god mascara (fullsized) som plaster på såret, så det gikk bra.

Uansett, leste en del kommentarer her og der om at denne månedens boks var helt forferdelig dårlig, men jeg ble faktisk veldig fornøyd, jeg!

1. Océane Makeup Remover Pen. 2. Da Vinci Eyeshadow (Lava). 3. Trind Nail Balsam.
4. Bellápierre Lipstick (Ruby). 5. Weleda Nourishing Shampoo. 6. Glossybox eyemask.

Det eneste jeg kanskje kunne vært foruten var den sjampoen, for jeg vil mye heller ha sminke- eller hudprodukter, men en av fem går bra. Det var også med et par kuponger med koder til et eller annet nettsted der man leier/kjøper film. Jeg bare “ok”. Skal vise dere både øyenskyggen og leppestiften på senere, spesielt øyenskyggen var utrolig fin og veldig bra ift. holdbarheten.

Gleder meg til neste!

5 kommentarer
    1. Hei på deg! Må bare si at blogggen din er til sykt stor inspirasjonn for meg. Jeg synees helt ærlig at du er en av de flinkeste på blogg.no. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konk jeg nettopp deltok i! Kanskje du kan være mega grei å dele den på bloggen????? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde altså. Uansett håper jeg du melder deg på selv og at du blogger drit masse fremover!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg