Merci, juillet

(de der takkegreiene ble litt ensformig, jeg bare ramser opp hva måneden gikk ut på i stedet, jeg)

Δ  En god del timer på jobb betyr en god del kroner inn på konto (og nå er det bare en dag igjen også er det fri i litt over en uke før jeg starter på skolen igjen)

Δ  Jeg ble oppriktig trist da jeg leste at Cory Monteith (Finn Hudson på Glee) døde, bare 31 år gammel. Han og Lea skulle jo gifte seg :-(((

Δ  Kose med nevøene ♥


(@supersiljemarita på Instagram)

Δ  Fin musikk: Jake Bugg, Folly and the Hunter, Ellie Goulding

Δ  Jeg har begynt å skrive dagbok igjen, denne gangen på engelsk.

Δ  Kupp etter kupp etter kupp på eBay. Ops?

Δ  Og kupp på Bik Bok. Heh…

Δ  Hyttetur ved sjøen x 2!

Δ  Status på oppdrag få-normale-negler:


Faaaaail.

Δ  Side etter side er lest, blant annet Harry Hole, Den Mørke Materien, Shopaholic og The Hunger Games (igjen).

AUGUST-MÅL:

– ikke bite negler
– få meg venner som faktisk går det samme som meg (når man bytter utdanning men ikke tar noen år om igjen blir det litt tull med hvilket kull man går sammen med) (og så var det for det meste fjortisbitches som gikk fransk i 2012/13)
– IKKE HANDLE PÅ EBAY, nå har jeg virkelig mye mer enn jeg har bruk for! 

To sum up my July in short: A lot of work = a lot of money. Rain. Cory Monteith died. Cuddling with my nephews. Nice music: Jake Bugg, Folly and the Hunter, Ellie Goulding. Started writing a diary again. A lot of bargains at eBay (and Bik Bok). Two trips to my boyfriend’s parents’ cottage. My let-the-nails-grow project (the 100th try) is yet to succeed. I’ve read a lot of books, like loads compared to my usual number.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg