Bik Bok Bounty

Jeg tok jo et lite raid på bikbok.com her på tirdagskvelden og allerede på torsdag kunne jeg hente pakken! HURRA! Skriver både førpris og salgspris bare for å understreke kuppet, hehe 🙂

BOHO body 199 kr 59,70,-
Superfresh og fin til highwaistbukser, -shorts og -skjørt!

JIFFI jakke i imitert skinn 349 kr 104,70,-
Som dere ser er den veldig skrukkete så jeg får prøve å legge den i press eller noe, den kan nemlig ikke strykes på grunn av materialet. Kjempefin farge og bikermodellen er udødelig for min del!

FANCY FREDDY oversized chiffonskjorte 149 kr 44,70,-
Denne er jeg helt utrolig fornøyd med, nydelig sukkerspinnfarge, easy breezy å ha på og generelt bare FIN. Angrer meg på at jeg ikke kjøpte i flere farger! (men med tanke på hvor mye klær jeg har så var det kanskje like greit at det ble med én)


FONY mobilveske 49 kr 24,50,-
Denne er strengt tatt for iPhone, meeen den funker med mobilen min, óg! EEEAAAAGLEEEE

SUW ørepynt 39 kr 11,70,-
De er mer grågrønne i fargen, men det ville ikke kameraet mitt gå med på. JAJA.

CLOWN ørepynt 49 kr 14,70,-
AKKURAT slike har jeg lett etter lenge, men de er faktisk ikke å oppdrive på eBay!

MI lip balm 39 kr 19,50,-
Jeg trodde jeg kjøpte lip and cheek colour, men slik ble det altså ikke. Når det er sagt liker jeg denne veldig godt, god konsistens og veldig god lukt!

SHOPPING ER LIVET ♥
Neida. Joda. Neida?

5 kommentarer

Siste innlegg