Billig vs. dyrt: Hodeskallehårstrikk

For en veldig god stund siden kjøpte jeg meg hårstrikker med hodeskallepynt via eBay til knapt en dollar hver (om jeg husker riktig) etter at jeg så dette bildet på Weheartit.com:

Her om dagen cruiset jeg rundt på Nelly.com og jammen fant jeg ikke slike hodeskallstrikker – til en VELDIG høy pris! Jeg må bare vise dere prisforskjellen!

Nelly.com: HUNDREOGFEMTI KRONER FOR ET STRIKK!?!



eBay: Se der, ja. Ikke seks kroner, engang!


De er jo ikke helt like, men altså…. Vi snakker en prisforskjell på over 140 kroner, og da har jeg ikke regnet med fraktkostnaden på 40-50 kr som Nelly.com har (eBay-selgeren sender kostnadsfritt). Fant ikke den samme selgeren som jeg kjøpte fra, men denne (link) er toprated og veldig billig. Og jeg synes de jeg har (som på bildet under til høyre) er finere enn Nelly-versjonen (som også finnes i sølv).


Nelly vs. eBay

Finner flere og flere slike eksempler på at Nelly er ganske dyrt (laget et lignende innlegg om NYX-sminke) og har egentlig sluttet å se etter ting der unntatt når de har spesielle kampanjer. eBay og utenlandske nettbutikker er best, ingen protest!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg