Inspirational Friday: Accessorize it!


(whi)

Hurra for ringer, smykker, armbånd og what not! Hverdagen hadde blitt mye kjedelige om man ikke hadde slikt å smykke seg med 🙂

Jeg møtte jo opp til jobbintervju forrige fredag, men det er altså i dag det er på ordentlig (ble en liten bomtur, he he). Er litt likegyldig til om jeg får jobben eller ikke, men kan i alle fall prøve. Etter intervju blir det jobbing, før jeg tar bussen hjem og heeeelg. DET – BLIR – SÅ – FINT! Fordi i går ble det litt sent. Og jeg drakk litt mer enn planlagt. Og det var helt sykt hardt å stå opp 07:15. Sofa når jeg kommer hjem ♥ 

Hva gjør du i dag? 🙂


Minner om konkurransen min, avslutter den nemlig i morgen! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg