Min aller første konkurranse

Vet dere hva? I dag er det duket for min aller første konkurranse her på bloggen! Har vært i tankene mine en stund, men har liksom ikke helt tenkt ut hva og hvordan – til nå.

Premien er som følger:

  • Extra Long Lasting Nail Polish i fargeneCoo Coo Cool ogI’ll Go There
  • Smooth & Creamy Hydrating Lipstick i fargenBackseat
  • Super Shiny Smooth Lipgloss i fargenSexy Rebel
  • liten toalettmappe i blått slangeskinnsimitasjon-lignende stoff (fra H&M)

 

Som dere ser er dette sminke fra Makeup Mekka, sminke jeg selv har testet og som jeg synes var såpass bra at jeg ville gi det bort (så klart får dere ikke den eksakte sminken som jeg har testet, men tilsvarende produkter, dog i litt andre farger). Premien har en samlet verdi på ca. 200 kr (om jeg ikke husker helt feil).

Det er altså bare én vinner, og det dere må gjøre for å bli med i trekningen er å:

 

Videre er det viktig at dere skriver e-mailadressen deres når dere kommenterer, ellers får jeg ikke til å kontakte vinneren. 🙂

Ready, set, GO!

12 kommentarer
    1. Hei, nå har jeg vært inne på face å likt siden din 🙂 Jeg har svært lyst å vinne for jeg har ikke så mye lipglos eller negelakk, er liksom ikke jeg har tenkt på å kjøpe :: Men i alle fall så hadde det vært morsomt å vinne, lover at jeg skal begynne å bruke det da ;D

    2. Jeg trenger ny sminke fordi jeg ikke har noe! haha 😀 Neida, veninna mi har bursdag om 12 dager så kanskje det hadde vert en fin gave til hun? 😉 Skriver eposten og navnet mitt der oppe jeg 😀 haha, så hun ikke ser det visst hun ser på denne bloggen.. (At jeg har kommentert)

    3. jeg vil vinne fordi jeg trenger sminke 🙂 har ikke så mye og og premiene dine var sykt fine å har sykt lyst på de 🙂

    4. Ohoi, synes egentlig det er vanskelig å skulle snakke min egen sak (minner meg om skoledebatter, grøss). Men om jeg skal argumentere for meg selv, må jeg nok si at jeg er student og har vært det i tre år, og som du sikkert vet selv, har man ikke akkurat haugevis med penger til ting som f.eks sminke. Mitt fokus har vært mat og.. vel, overlevelse i tre år (er bare LITT overdramatisk akkurat nå). Så ja, hadde vært fint med en liten sminke-treat til en fattig student 🙂

    5. Hei! Da har jeg likt bloggsiden din på facebook 🙂
      Jeg vil vinne fordi jeg drømmer om å bli make-up artist, og elsker derfor å teste ut ny sminke! Bruker masse tid foran speilet med sminkemappa mi, der jeg bare prøver ut masse nye ting. Håper virkelig jeg vinner!! Det hadde virkelig vært noe!

    6. [email protected]
      ______________________________
      Vel, jeg skulle ønsket jeg fikk vinne nå, fordi jeg fikk nettopp starte med sminke og ja, da er jo ikke sminka mi akkurat hmm.. Hva skal jeg si.. Ikke bra.. Alt er fra hm og det funker nesten ikke :S
      Og hvis jeg skulle være så heldig å vinne må jeg ikke ha alt du gir.. Vil jo på en måte bare ha leppestiften, så kan du gi resten til en annen heldig 🙂 ♥ Hvis jeg skulle få vinne så hadde jeg blitt syykt glad. Du er dessuten snill som gir premien til en heldig vinner ☻
      Kleeem meg ♥☺

    7. Jeg har likt!
      Jeg trenger sminke fordi jeg har brukt alle pengene mine på et speilrefleks kamera og har nesten ikke noe penger igjen, og jeg syntes det er litt dumt å gå å spørre mamma om penger til sminke, også er det liiitt kleint og! <3

    8. Liker allerede fra før av siden din, tenk! Vil gjerne vinne fordi jeg elsker å teste ut ny sminke og nye merker (har ikke prøvd noe fra makup mekka før) oog fordi jeg har vært fast leser over mange år <3 Hæhæ:) Pluss at jeg leter etter den perfekte everyday-leppestiften, og den på bildet så faretruende bra ut!!

    9. urk, jeg skrev en lang komentar men dataen klikka så fikk ikke sendt komentaren så nå prøver jeg meg på nytt=)
      jeg har lenge hatt lyst å prøve sminkeprodukter fra makeup mekka. Har ofte gått inn på siden og lagt ting i handlekurven men aldrig fått meg selv til å bestille..
      jeg har en nydelig datter som nettopp ble 1 år. (yay!:D)
      Nå som hun har begynt i barnehagen skal jeg søke meg jobb, men enn så lenge er det ikke mye penger til overs etter regninger osv. Og de pengene som er igjen velger jeg å bruke på datteren min. Hun kommer i første rekke!
      Hadde vært kjempe kjekt og vinne denne konken. er så spent på produktene deres! sminke er noe jeg elsker men som sagt så har jeg ikke råd til å prioritere dette for øyeblikket.
      jeg er fast leser og jeg synes du skriver godt. Liker spessielt at du skriver veldig allsidig. lett og like bloggen din for du skriver ikke bare om mote osv men også hverdagslige ting som mat,trening, og hva du tar deg til ellers.
      De to siste året med graviditet (og alt som følger med), det å få barn osv.. ikke fått særlig tid eller mulighet til å være litt ego og ha litt tid for meg selv, så nå skal jeg være litt ego og si at jeg fortjener en liten premie? =) kanskje?
      uansett så har du en flott blogg, kjempe bra initiativ til konk, og følger deg videre!
      ha en fin dag da =)
      marielle michaelsen
      [email protected]

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg