I’m so excited

Photobucket

… eller ikke.

Er invitert til bursdagsparty og venter nå på at lille Mille og NJ skal komme seg ned til sentrum, men jeg er sååå lite gira. Skulle jo ha på meg paljettkjolen i kveld, men siden det snør og er jævlig kaldt ble det bukse i stedet. Og jeg blir ikke partygira av bukse… I tillegg ville ikke håret noen ting som helst og er brusete og rart. Angrer meg hver gang jeg drar frem hårprodukter, for det er ingenting som funker på håret mitt. Lærer aldri.

Men altså, gi meg ei flaske vin og et par rusbrus (ja, jeg er 21 år gammel og er veldig glad i rusbrus!) så blir jeg sikkert i helt fantastisk humør.

Sikkert…

U-AN-Z: En del har meldt seg på konkurransen allerede, men ikke alle har vært innom på Facebook, ser jeg. Den som ikke gjør det, blir ikke regnet med når jeg skal velge en vinner! Just saying 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg