25 days: Tjuefem

En sang du kan høre på hele dagen uten å bli lei

Da er vi ved veis ende! Og her kommer en sang jeg elsker-ELSKER-ELSKER!
Wild At Heart – Darling

Dette er jo den første “challengen” jeg har gjennomført, og jeg merker at det er helt greit at det har vært bare én – det var ikke så gøy. Dog har jeg sett en bildesak som ser litt interessant ut, men da tror jeg ikke det blir et nytt innlegg HVER dag, heller litt nå og da, når jeg føler for det. Vi får se, vi får se!

(det var altså denne jeg fulgte)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg