25 days: Én

Har litt lite å komme med om dagene, det går bare i skole, jobb og sløving, så det passer vel kanskje med en sånnær “challenge”? Jeg er musikkfrelst som få, og valgte derfor en som går ut på at man poster sanger som har med et tema å gjøre i 25 dager. Her er oversikten:

 

DAG 1: En sang fra barndommen din

Her er det såklart mange å velge i, men en kassett (you heard me!) som ble spilt en god del var Harry Hopp & Petter Popp!

Hvert sommer dro søstrene mine, foreldrene mine og jeg på campingtur, og da stod denne kassetten på (til alles store forferdelse, bortsett fra min, så klart!). Jeg fryser på ørene og Cowboy-Harry all day long, og såklart Morgengymnastikk, som er min favoritt fra kassetten. Den fins dessverre ikke på YouTube, men klikk dere inn på Spotify via linken og hør! DEN ER SÅ KUL ♥


I morgen: En sang som minner deg om din forrige kjæreste

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg