Inspirational Friday: Fall mode

I dag hører jeg på det nye albumet til Ane Brun og finner fin inspo til dere på Weheartit mens det regner ute. Var det noen som sa høst?


(whi)

Jeg er i hvert fall i fullt høstmodus: Strikkeklærne har fått kommet frem og brukes under skinnjakken, jeg skal innom Bik Bok og se om jeg finner meg et nytt skjerf (Fame-skjerfene er nemlig på tilbud) og så blir det nok et par kopper te og en bok å lese i etter hvert. Jeg har nemlig fri i dag, noe som er litt godt etter nesten ti timer jobbing på onsdag (først gullsmedjobbing, så svømmehallen etterpå) og åtte gullsmedtimer i går, i kombinasjon med lite søvn. Til tross for det våknet jeg klokken seks i dag – jeg er ufrivillig A-menneske, men det er jo fint å få litt ut av dagen! Samtidig mistenker jeg sterkt at jeg blir i overkant kveldstrøtt…

Hva gjør du i dag?

12 kommentarer

Siste innlegg