Merci, août

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For å gjenta meg selv for ørtende gang: Gratitude promotes happinessså her er ting jeg er takknemlig for at skjedde med meg i måneden som gikk. Takk for…

♡  artige dager på jobb, med mye forskjellig å gjøre (og så blir det såååå bra med lønning i september, ettersom jeg jobbet så mye mer enn jeg vanligvis gjør)

♡  at kaktusen min blomstret! Hele tre små gule blomster poppet plutselig frem ♡

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♡  at det har blitt gøy å kle seg igjen! Jeg har nemlig en periode på sommeren hvert år hvor jeg bare slenger på meg et eller annet og ferdig med det, men på sensommeren/høsten så blir det plutselig litt gøy igjen, når fargepaletten endrer seg og temperaturen krever litt andre typer plagg.

♡  fine kvelder med vennene mine, vin og sang! Jeg har etterhvert sluttet å ha kontakt med folk som påvirker meg negativt, noe som har resultert i at jeg nå kun har flotte folk rundt meg ♡

♡  at det ganske tantete dongeriskjørtet jeg kjøpte på Sirkulus til 45 kroner ble superfint da jeg la det opp, og at det passer så godt med den rosa t-skjorten min ♡

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♡  Game of Thrones, siste halvdel av sesong sju var fantastisk underholdende!!!

♡  en utrolig fin bursdag, med veldig fine gaver og et nydelig måltid på Indian Tandoori. (jeg får presangene litt spredt utover, og jeg har ikke fått alle ennå, så det innlegget med hva jeg fikk blir litt forsinket)
 

Månedens…

sangDisciples av Tame Impala, egentlig ikke ny, men ny for meg!

film/serieGame of Thrones fordi obviously, og så har vi sett nesten alt av Black Mirror på null komma niks, fordi det er superkult (og skremmende)

kjøp: mom jeans til 99 kroner på Bik Bok

tidsfordriv: jobbe…?

mat/drikke: det litt premature høstværet har satt igang behovet mitt for te, og den nye favoritten er Skinni Mintie som smaker deilig av mint og karamell ♡

 

Håper du har hatt en like fin august som meg!

12 kommentarer

Siste innlegg