Nytt i bokhylla

Jada, leselista vokser seg større og større, spesielt når man kjøper bøker litt uten å ha kontroll… Neida (joda). Jeg skaffet meg noen fine bøker før jul, jeg fikk noen til jul, og så har det jammen meg dukket opp noen etter jul, også. BØKER ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

The Bear and the Nightingale av Katherine Arden er en adaptasjon av russiske folkeeventyr, og den er helt nyutgitt (jeg forhåndsbestilte den på The Book Depository). Gleder meg skikkelig til å lese den! (og pluss for nyyydelig omslag)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fikk Ren Poesi av mannedyret til jul, og jeg gleder meg til å lese litt poesi igjen. Det er noe med norsk samtidspoesi som virkelig fenger meg, spesielt slike korte, fine tekster. Man kan si mye med lite!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Stallo av Stefan Spjut var en julegave fra en av mine bokfrelste venninner, og den ser og høres veldig spennende ut! Igjen er vi inne i folkeeventyrenes verden, blandet med litt krim ut fra det som står på baksiden av boken. Og så se på det omslagsbildet da!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg kjøpte A Court of Thorns and Roses da jeg var på Fretex i oktober en gang, og jeg har ennå ikke lest den. Men det blir! Har hørt så mye bra om denne serien, så dette blir spennende.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne fikk jeg i posten en stund før jul, og jeg gleeeeeder meg! Marissa Meyer ble jo fort en av mine favorittforfattere med The Lunar Chronicles, og når hun nå har diktet rundt Alice i Eventyrland og Hjerterdronningen…? What’s not to like!?

Har du noen bøker som du GLEDER deg til å lese?

12 kommentarer

Siste innlegg