Beautiful Monday: Relaxed jeans

Hei, og god ettermiddag! I dag har jeg vært ute og fanget Pokémon i timesvis og handlet kjøttdeig på tilbud (juhu!), og nå sitter jeg og hører dagens Radioresepsjonen-sending i reprise mens jeg kikker litt på ledige stillinger (null relevante) og gleder meg på middag (hjemmelaget pizza). 

“Tradisjonen” tro, her kommer et mote- eller skjønnhetsrelatert innlegg, denne gangen med jeans i fokus. Og ikke hvilke som helst jeans, men den avslappete modellen, kjent som boyfriend eller mom jeans (jepp, disse er forskjellige, men relativt like i mine øyne). Jeg har jo brukt mannedyret sitt par (se her), men skulle gjerne hatt et som ikke var fuuuuullt så vide i leggene. However, jeg er arbeidsløs og fattig (altså, jeg klarer meg jo), så nye jeans står ikke akkurat øverst på behovslista. Så da får vi kikke litt rundt på Lookbook.nu og drømme litt, da!


(lookbook.nu)

De med høyt liv er virkelig min favoritt, med et fint belte, oppbrettede bein og et par kule hæler? Ah, CLASS-Y! Synes du ikke?

14 kommentarer

Siste innlegg