Wishlist atm

Først og fremst: Så gøy med positiv tilbakemelding og mange besøkende på skjørteinnlegget mitt i går! Jevnt over er besøkstallene bedre nå enn før jul, og dere er så snille i kommentarfeltet. Takk for at dere gjør hverdagen min fin!

Ettersom jeg våknet 6:15 i dag – av meg selv – fikk jeg så god tid at jeg satte sammen en liten visuell ønskeliste.

Det eneste jeg kanskje har litt behov for her er vel dongeribuksa, men lov å drømme litt, vel?
Noe du ønsker deg akkurat nå?



First of all: Thank you for you positive feedback and the many hits on yesterday’s skirt post! The reader stats are better now than before Christmas, and there’s so much love in the comments. Thank you for making my day! The only thing somewhat necessary here are the jeans, but a girl can dream, right?

12 kommentarer

Siste innlegg