Pink + gold = true

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fant meg litt “julepynt” på H&M før jul, tror ikke dette egentlig er et sett ettersom øredobbene er i en litt annen rosasjattering enn smykket, men det ser man ikke om man ser supernøye etter. Totalprisen ble 50 kroner, og da er jeg fornøyd.

Jeg kjøpte et clipboard i marmormønstret kartong på Søstrene Grene tidligere i år i fjor, men det har liksom ikke blitt brukt til noe. Før nå! Hello, bakgrunn til sminke- og innkjøps bilder!



I found some “Christmas decorations” at H&M just before Christmas. I don’t think this is a set as the pink shades are slightly different, but that’s impossible to spot if you’re not putting them next to each other trying to see the difference. The total was 50 NOK, which made me a happy girl.

I bought a marble-patterned clipboard at Søstrene Grene earlier this year last year, but as it turned out I didn’t have much use of it – until now. Hello, background for my makeup and new in posts!

16 kommentarer

Siste innlegg