Christmas party

Ettersom mannedyret mitt har blitt voksent og fått seg ordentlig jobb og greier, skal vi i kveld på julebord. Jeg har lett litt etter kjole, men fant til slutt ut at jeg heller går for en jeg allerede har – og som er secondhand, attpåtil (hei, NJ). Det eneste som er nytt er skoene (kjøpt på salg på Nelly.com til hele 53 kroner), mens resten hadde jeg fra før.

Dress  secondhand Bik Bok necklace eBay shoes Nelly Shoes clutch Morris

Ettersom fotolys er vanskelig å oppdrive ble det blitz og dermed litt rare farger. Smykket er i hvert fall mintgrønt, veska er som avbildet og kjolen er mer grå, mens skoene er litt lysere enn her.

MEN akkurat NÅ er vi på vei til Røros og julemarked, så dette er en lørdag hvor det går slag i slag. Vi kommer faktisk litt sent på julebordet fordi toget vårt kommer ikke til Trondheim før klokken syv (dørene på julebordet åpner 18:15…), så da måtte jeg legge klart både antrekk og sminke så vi kommer oss dit i en fart. Hva synes du om antrekket? Hva gjør du i dag?


My Christmas party outfit for tonight. Only the shoes are brand new, and the dress is even secondhand!
Today’s a really busy day, because when I’m posting this, I’m on my way to Røros and its Christmas market where we’ll spend most of the day and afternoon, and when we get home in Trondheim again, we just have to rush off to the Christmas party arranged by the company in which my boyfriend works. As you might understand, we need to be quick about changing, so I readied both my outfit and makeup before we left this morning. What do you think about my outfit? What are your plans today?

12 kommentarer

Siste innlegg