Merci, septembre

Takk for…

♥  en herlig bursdagsfeiring – første fest der vi bor nå!

♥  at jeg har fullført leseutfordringen min på Goodreads – allerede! 

♥  K sin veldig bra krølltang – gjett hva jeg skal kjøpe meg!

♥  True Blood. Ellers hadde jeg gått på veggen i de lange ukene med sykdom.

♥  gratiskonsert på Familien.

♥  Casio-klokke. Herregud, jeg elsker den!

♥  kokkelyst. Det er så gøy å lage mat!

♥  at jeg endelig fikk fotografert alle tingene jeg har skaffet meg de siste månedene. Den lista var laaaang…

♥  en fornøyelig kveld på teateret med Espen Klouman Høiner som Hamlet. Hadde ikke trodd jeg skulle le så mye av en Shakespeare-tragedie!


(dagbladet.no)

♥  en forståelsesfull veileder når jeg er syk.

♥  at min aller første banankake ble vellykket!

♥  musikkvideoen til Wildest Dreams. Blir aldri lei!

♥  at jeg fikk regnjakke i bursdagsgave. Det ble ganske så kjekt, for å si det sånn!

♥  skattene jeg fant på loppemarked og bruktbutikk!

♥  at statistikken har gått opp (og at nesten halvparten er fra utlandet?) og kommentarene er mange! (for meg) ♥

 

Månedens…

obsession: Eric Northman (spilt av Alexander Skarsgård) fra True Blood.

sang: What Do You Mean? – Justin Bieber (jeg har hørt den flaut mange ganger…)

produkt: leppestift, spesielt ELF Mineral Lipstick i Rich Raspberry.

plagg: dette er kanskje ikke et plagg, men Casio-klokken min ♥

kjøp: skinnveska og den lange cardiganen jeg fant på loppemarked! (se her)

Åh, september har bare rast forbi, og jeg har ikke klart å følge med! Føler jeg har hundre tusen ting å gjøre men altfor lite tid å gjøre det på nå som oktober er her allerede! Men, tross sykdom, var september veldig fin. Jeg gjorde kanskje ikke såå mye, men det jeg gjorde var fint. Og så fikk jeg lest en del, som dere skal få se i månedens bokinnlegg (kommer i morgen). Har du hatt en fin måned?



I recommend Google Translate for your getting the gist (however, do not trust its grammar, it’s rubbish).

12 kommentarer

Siste innlegg