Supernova

Første innkjøp av beauty-kolleksjonen til H&M: High Impact Eyecolour i fargen Supernova

Design: Veldig fin. Elsker glamouren med gull-lokk.
Pris: 59 kroner, altså helt greit. Ganske stor, så varer nok en god stund.
Farge: Veldig, veldig lys rosa med tilsynelatende god dekkevne. Glitrer veldig!

Har ikke testet den ordentlig ennå, men det kommer jeg tilbake til! Fint førsteinntrykk, synes jeg!



My first buy from H&M’s new beauty collection: High Impact Eyecolour in Supernova. I love the glamorous golden design, and the price, 59 NOK, is quite okay. There is a lot of it, so I expect it to last a while. The colour is a very, very light shade of pink with what seems to be good coverage, and a LOT of sparkle! I haven’t tested it properly yet, but I’ll get back to it. Lovin’ the first impression, though!

8 kommentarer

Siste innlegg