Fashionable Monday: B&W + denim

SOUNDTRACK: Music To Watch Boys To – Lana Del Rey


(lookbook.nu)

Ny mandag, ny stilinspirasjon! Jeg startet med en intensjon om å ha forskjellige looks med A-skjørt i denim (elsker dem), men etter hvert som jeg bladde meg gjennom feeden på Lookbook ble det litt av hvert i stedet. Stikkord er svart, denim og hvitt, ser jeg nå! Får (forhåpentligvis) et slikt A-skjørt i denim i posten snart, gleder meg sååååånn!

Denne uka byr på litt av hvert for min del: Sesongoppstart på jobb, forelesninger om filmversjoner av Hamlet, slipp av nytt Lana-album, og meget nødvendig jobbing med masteroppgaven min. Siden jeg var syk hele forrige uke ligger jeg litt etter skjema, og det er ikke så grei en følelse å starte semesteret med. MEN dette skal gå bra, jeg må bare ikke la stresset ta over. Hva har du på planen denne uka?



New Monday, new style inspiration! I started out with the intention of showing looks featuring a denim A-line skirt (love them), but after scrolling through my Lookbook feed I ended up with a bit of this and that instead. Key words are obviously black, denim and white! Hopefully, my denim A-line skirt is on its way in the mail, I can’t wait to wear it!

This week is filled with a variety of stuff: We kick off the new season at work, we’re having lectures on the film adaptions of Hamlet, the new Lana album release, and some very necessary work with my MA thesis. As I was sick last week, I’m not quite à jour, and it doesn’t feel too good to start the semester that way. BUT this is going to be okay, I just have to keep the stress level from rising too high. How does your week look?

10 kommentarer

Siste innlegg