Bik Bok haul

Som jeg nå har konstatert opptil flere ganger: Save-o-Rama er forbi, og jeg kan shoppe uhemmet. MEN jeg har jo litt budgetista-blod i meg uansett om jeg kan handle så mye jeg vil eller ei, så det jeg kjøper er naturligvis så billig som jeg kan få det. Vel, nesten, i alle fall. Her er mine kupp fra Bik Bok:

Paisley-mønstret off-shoulder-topp, på 3 for 100-stativet.

Bandanamønstret singlett fra 2 for 99-stativet.

Bukser i fresh farge og med glidelåsdetaljer, 149,- (halv pris).

Supersøt ørepynt, 10 kroner pr. sett.

Superfin, mønstret kjole som kan brukes med åpen rygg eller utringning foran. Den åpne ryggen har vært min favorittmåte så langt, men vi får se om jeg snur den etter hvert. Fra 3 for 100-stativet.

Hva synes du om innkjøpene mine?



Save-o-Rama is SO over, and here are some of my latest bargains from Bik Bok! What do you think?

10 kommentarer

Siste innlegg