Hair inspiration

Jeg er blitt nokså glad i serien Vikings (med nokså lekre Travis Fimmel i hovedrollen) og selv om hårfrisyrene deres er litt vel moderne med tanke på at de lever i vikingtida, så er det en del inspirasjon å hente der. For min del finner jeg såklart inspirasjon i de kvinnelige karakterene, og da spesielt Lagherta. De flettene!

Åh, det ser så kult ut! Selv om jeg har ordentlig langt og tykt hår og derfor kan få til slike frisyrer uten extensions eller ekstra hår av noe slag, så er jeg så utrolig dårlig på å flette. Eller, det er vel det å ta seg tid til det som er problemet, fordi siden jeg har så langt og tykt hår så tar det også lang tid å fikse det. MEN jeg klager ikke, jeg er ordentlig glad for håret mitt!

Her fant jeg også en flettetutorial i Lagherta-stil. Hun er litt awkward i starten, men resultatet er kjempekult!

 


I’ve been kind of drooling over the Vikings character Lagertha lately, and especially her perf braids! Even though they are supposed to be vikings, they have kind of radical hairdos, which is somewhat weird, but it works for me!  I have really long, thick hair so I should be the perfect fit for braids like these, but I just never do it because it taaakes sooo looooong. But do not mistake this for me complaining about my hair, because I kind of love having my hair. As you can see, I also found a Lagherta-inspired tutorial. She’s a bit awkward at first, but the result is really cool!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg