Up in the air

SOUNDTRACK: John Denver – Leaving, on a Jet Plane

Da sitter jeg på flyet til Barcelona, endelig. Dagen i dag startet tidlig, vi tok nemlig toget fra Trondheim Sentralstasjon kvart over fem… Jeg er i tillegg så heldig at jeg ikke under noen omstendigheter får til å sove på buss/tog/fly, så dette kan bli en lang dag. Men hva betyr vel det, om noen timer er vi i Barcelona!

Som alltid når jeg drar på ferie tar jeg ikke med meg PC. Bloggen får være igjen hjemme, men takket være forhåndspublisering kan jeg blogge hver dag, likevel! Dere skjønner det, at før jeg dro var jeg hyperproduktiv og skrev typ 7 blogginnlegg (inkludert dette) på én dag, så dere skal få maaaasse å kose dere med selv om jeg er i Barcelona. Og tenk så masse gøy jeg forhåpentligvis har å dele med dere når jeg kommer hjem!


I am finally on the plane, headed to Barcelona. This day started waay too early, we caught the train from Trondheim central at 5:15 AM… In addition to that, I do not seem to be able to sleep during transport, no matter if it’s on bus, train or airplane, so this might feel like a looong day. But who cares, in a few hours we’re in Barcelona! As always when on vacay, I don’t bring my computer. The blog is left at home, but thanks to “pre-posting” (is that a word?) I can still blog every day! Before I left, I was super productive and wrote like 10 posts (this included) in a day, so you’ll have lots to occupy yourselves with while I’m in Spain. And imagine all the hopefully fun stuff I’ll have to share with you when I get home!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg