Fashionable Monday: First day


(lookbook.nu)

I dag er aller første praksisdag, og jeg er bittelitt nervøs, må jeg innrømme! En helt ny skole, et helt nytt trinn, ikke minst, og en hel masse nye ting å sette seg inn i. Litt som første skoledag, egentlig! Jeg går for noe enkelt, men stilig i dag, uten å prøve så altfor hardt. Svarte jeans og en skjorte er vel alltid en vinner? Skulle gjerne hatt en av frakkene over, kanskje aller helst den lyseblå, men jeg har vel nok jakker… Ønsker deg en flott mandag!



Today is my very first day of teaching practice, and I must admit I am a tiny bit nervous! A whole new school, a whole new class, not to mention, and a whole lot of new stuff to which I must make my acquaintance. I go for something simple but classy today, without trying too hard. The combination of black jeans and a shirt is always a winner, right? I wish I had one of the coats above, perhaps the blue one, but I guess a have enough jackets… I wish you marvellous Monday!

14 kommentarer

Siste innlegg