Romjulsdrøm

SOUNDTRACK: Alf Prøysen – Romjulsdrøm

Hei og hopp! Det tok på tiden, men her er jeg igjen. Forresten, er det flere som har problemer med å laste blogger i dag? Jeg måtte skrive inn “blogsoft.no” for å komme meg inn, for om jeg skrev inn bloggadressen min, blogg.no, andre bloggadresser og da stod nettleseren bare og jobbet og siden kom aldri frem. Er det bare meg?

Så ja, jul ja. Tredje juledag er i dag, og hittil har jeg spist, spist, sett film og spist litt mer. Bli venn med meg på Letterboxd.com (du finner profilen min her) så kan du se hvilke filmer jeg har sett og antall stjerner de fikk. Jeg fikk mange gaver på julaften:

som inneholdt masse masse fint! For første gang noensinne (som jeg husker, that is) fikk jeg ikke et eneste klesplagg, noe som er heeelt i orden for jeg har mer enn nok (og jeg liker å kjøpe klærne mine selv). Gavene skal dere få se når jeg har kommet meg hjem igjen, for slik som det er nå er de pakket ned slik at det skal være enkelt å få dem meg seg tilbake til byen på mandag kveld.

Og så var det kjolen min da, som flere gjerne ville se! Jeg glemte jo såklart å ta noe ordentlig antrekksbilde (der jeg ikke ser ut som et troll i ansiktet), så dette er det dere får! Jeg vil ikke eksponere tantebarn (eller andre for den saks skyld) på det o store Nettet, og jeg så som sagt ut som et troll på dette bildet, så hurra for flotte spesialeffekter!


Jeg er den høyeste. Stoffet er så utrolig fint!

Som nevnt er dette altså juleballkjolen min fra niende klasse, nå lagt ut i brystområdet fordi jeg har blitt “litt mer dame”, som mamma sa det. Niesen min stilte også i hjemmesydd kjole, laget av moren hennes som er min storesøster. Handy familie!

Hva hadde du på deg på julaften?


‘Twas about time that I returned, right? By the way,  I’m experiencing some difficulties with my blog today, I can’t seem to visit the web page! Anyone else having this problem?

So, here we are, third day of Christmas. I’ve eaten, eaten some more, watched movies and then had some more to eat. If you’re interested in the list of movies I’ve watched, you can find my Letterboxd profile here and see my ratings. I got so many Christmas presents this year, and I am so thankful! As they are now covered in bubble wrap and the likes to ensure a safe trip home, I will show them to you as soon as I have returned to the city. You can see the dress I wore at Christmas Eve above, but my face is covered due to the troll-ish expression I wore on this picture (my niece looked lovely but I don’t want to put her out on the Internet). Her dress is also homemade, sewed by my big sister/her mother. What did you wear this Christmas Eve?

4 kommentarer
    1. Hva er sannsynligheten?! Dette er også den eneste julen jeg kommer på hvor jeg ikke har fått et eneste klesplagg :D:D ?! Haha, måtte smile og le litt da jeg leste at du hadde det likt 😉
      Gleder meg til å se gavene!
      Jeg fikk masse nyttegaver 😀
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg