Three blogs

Inthefrow
Victoria bak bloggen Inthefrow er en jente fra Manchester (bor nå i London) som  har lilla hår, en doktorgrad i mote(!) og en veldig vinnende vesen. Jeg begynte å lese bloggen hennes (og Amy Valentine sin) fordi de begge hadde rosa hår på daværende tidspunkt, men etter hvert var det andre ting som fanget interessen min ved Inthefrow. Det er en velskrevet blogg med flotte bilder og flott kvalitet generelt, der temaene som blir tatt opp er først og fremst skjønnhet siden det er en beautyblogg, men hun skriver også om mote og det å være blogger/YouTuber. Sistnevnte betyr at hun også legger ut videoer, der hun er supersøt og veltalende. Som sagt, et veldig vinnende vesen.


(inthefrow.com)

Amy Valentine
Nok en britisk blogger med kul hårfarge! Amy Valentine er fra Reading og blogger hovedsaklig om mote med innfall av skjønnhet. Hun lager ofte haulvideoer der hun viser frem det hun har kjøpt/fått, noe jeg synes er kjempegøy! Jeg begynte å følge henne fordi hun har rosa hår (hei, jeg er overfladisk) og jeg fortsatte fordi jeg digger stilen hennes. 90s grunge møter et eller annet je ne sais quoi. Skikkelig inspirerende!


(amyvalentine.co.uk)

Werothehero
Werothehero, eller Weronika som hun egentlig heter, står bak denne veldig fine og kreative bloggen. Og hun her er altså norsk! Dette er vel en av få blogger jeg har fulgt sammenhengende i flere år nå, og jeg blir gang på gang imponert over de fine tingene hun lager, både av det ene og det andre slaget. Jeg er kanskje spesielt glad i syprosjektene hennes, og jeg elsker instruksjonsvideoene hun legger ut. Og så er hun søt. Skikkelig søt, faktisk.


(werothehero.com)

Dette er altså tre blogger jeg føler er spesielt fine og gjennomførte, både når det gjelder design, tekst og bilder. Og det liker vi! Har du noen blogger å anbefale meg?



Here are three blogs, two English and one Norwegian, that I find particularly interesting. They also have a nice composition of design, text and pictures, of which I am very fond! Do you know any blogs to recommend me?

6 kommentarer

Siste innlegg