Jeune et Belle

Jacket vintage crop top H&M skirt eBay messy hair all me

Outfit fra torsdag! Har tatt 20 minutter sol og vært ute i sola to dager denne uka (bare et par timer i går, but still), og jeg har fått utrolig mye farge! Jeg har selvfølgelig vært mye brunere før, for eksempel i 2012, men når man tenker på at jeg faktisk ikke har solt meg mer enn det jeg har denne uka (har heller ikke tatt solarium tidligere i år) så synes jeg ikke det er så verst.

Når dette publiseres er jeg på plass på Browns på Sirkus Shopping for en ettermiddag på jobb. For å være ærlig blir det godt å ikke være i leiligheten, for her er det så tett og varmt at jeg blir helt klam bare ved tanken! Gleder meg uansett til å komme hjem til middag (laget av mannedyret) og den kalde cideren som står i kjøleskapet. Lørdag ♥


Thursday’s outfit! I’ve spent 20 minutes in a tanning bed and been outside in the sunshine two days this week (well, two hours yesterday but still), and I’ve gotten a pretty good tan already! Of course, I’ve been tanner(?) before, like in 2012, but taken into consideration that I haven’t been in the sun before this week, I’m content.

When this post is published, I’m already at Browns at Sirkus Shopping to spend the afternoon working. To be perfectly honest, I’m glad to get out of the apartment, because it is really stuffy and it makes me sweat just by thinking of it! I do however look forward to coming home to dinner (made by my boyfriend) and the cold can of cider which is in the fridge. Saturday ♥

14 kommentarer

Siste innlegg