Ready for summer pt. 2

Jeg elsker denimshortser; enkle, detaljerte, med nagler, høylivs, slitte, everything goes. Før helga fikk jeg denne finingen i postkassa, og den passet!

Den er så meg. Og for én gangs skyld er den normal i livet og har normal lengde – så gamle utlendingdamer ikke står og tisker når jeg er på Rema. Internasjonale ord er forresten litt gøy, sånn som “shorts”, for det er ikke såå vanskelig å “gjette” seg til hva folk snakker om…

Stoffet og sømmene virker ordentlig, og til og med pynten er sydd fast. Har ikke funnet noen løse tråder ennå, heller! Kjøpte den selvfølgelig på eBay, og du kan finne den her. Jeg er ca. 90 cm rundt hoftene, og XL passet som sagt bra (men den er ikke supertight, så en str. mindre hadde nok fått bra).

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg