Tanker man får når man egentlig burde skrive semesteroppgave

“Ok, da er det bare å begynne, dette går fort.”

“Åh, bare 50 uleste innlegg på Bloglovin? Dét tar jo ikke lange tiden!”

“Fikk egentlig skikkelig lyst på sånn te som de kun selger på den butikken på andre siden av byen.”

“Blir ferdig i goood tid før jobb, hurra!”

“Ok, skal jeg starte… Oi, nå var det noen som postet noe på Bloglovin igjen!”

“Uff, så støvete det er her. Jaja, rekker å støvsuge, leiligheten er jo ikke  stor.”

“Ok, skal jeg starte.”

“Oi, ny e-mail! Må sjekke med én gang, kan jo være noe viktig.”

“Haha, det hadde vært sykt artig å skrive et innlegg om teite ting jeg finner i stedet for å skrive ferdig oppgaven.”

4 kommentarer
    1. Hehe, kjenner meg sykt igjen i dette! Bare at bloglovin er byttet ut med Youtube til meg 🙂 Jeg er totalt avhengig av det…. Ikke bra :S
      Lykke til med skrivingen, skal selv feire bursdagen til min søster 🙂
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg