Inspirational Saturday


(whi)

NÅ skal jeg slutte med maset om giveawayen for nå er den faktisk slutt. Og vinnerne eeeeeeeeer ikke valgt ennå, men siden det var fem undertøyssett og fem deltakere som oppfylte de obligatoriske kriteriene, så det sier seg jo litt selv, haha. Jeg lurer virkelig på hvorfor dette ikke fikk mer oppmerksomhet. Som nevnt flere ganger er det GRATIS ting, og jeg synes ikke det var så himla vanskelig å delta? Om det er noen som har tilbakemeldinger på akkurat dette, vil jeg gjerne høre! Kan jo være kjekt for sponsoren i fremtiden, også.

My nagging about the lingerie giveaway has officially come to and end because now it has ended (last night, to be exact). And the winners aaaaaaaare not picked out yet, but since there were five lingerie sets and five people who had fulfilled the obligagtory criterias, it kind of self-explainatory. By the way, I am wondering why this was not a bigger hit. As mentioned several times there were FREE stuff, and I don’t think it was that hard to enter? If anyone has some feedback on this, please, tell me! It might be useful for the sponsor in the future, as well.

10 kommentarer
    1. Jeg synes det var en flott konkurranse, men meldte meg ikke på fordi undertøyet ikke ville passet meg fordi det var tynne bh´er og jeg har rett og slett for små pupper til at det kler meg! 🙂 Så dumt å melde meg på når jeg ikke kunne brukt det – og da evt tatt fra noen sjansen som ville brukt det 🙂

    2. I’m so sorry the giveaway wasn’t as popular as you probably hoped! Maybe it was because Ruby has such limited sizing that many people may have felt that it wouldn’t be a good fit. It seems strange that it wasn’t more popular though!

    3. Logan: Well, I don’t have the most popular blog, so I wasn’t expecting loads of entries, but I’ve had much smaller giveaways earlier and those were way more popular! Either way, kind of weird, because I had a lot of page views when it was going on, but like seven people actually entered. Strange!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg